Nie polecam firmy listan

Kupiłem zasilacz Bequiet B5-500W na allegro. Zepsuł się. Jako że firma od której kupiłem go zamknęła działalność i nie można było się z nimi skontaktować napisałem do głównego centrum serwisowego bequiet w Polsce – firmy Listan.
Wysyłając skan wszystkich dokumentów otrzymałem odpowiedź, aby go przysłać. Zasilacz na gwarancji producenta.
Zasilacz był u nich 2 miesiące odesłali z tekstem „W Polsce nie ma gwarancji na ten typ zasilacza i nie został naprawiony” – czyż nie można było mi tego po wysłanej dokumentacji wysłać?
No właśnie, w regulaminie jest 10dni testowania, a na jakikolwiek mail czekałem ponad 2 tygodnie, po czym mail się urwał. Po zadzwonieniu do nich otrzymałem znów garść niepotrzebnych informacji.
Wysłałem paczkę w gąbkach jako towar delikatny płacąc około 20zł
Dostałem w pudełku z folią bąbelkową obok, w zwykłej taniej przesyłce, a po otwarciu zasilacz był zawilgocony a nawet mokry(pudełko nie).
A no i mają w regulaminie że będzie protokół z pomiarów. EEEEEEEEEEE jaki protokół otrzymałem?
Obciążenia max …… OK
Obciążenia min…….. OK
Do tego plomby gwarancyjne nie zerwane – nie otworzyli go nawet… specjaliści…

No aż się nóż w kieszeni otwiera. Nie radzę tracić na tę firmę czasu i pieniędzy a co ważniejsze cierpliwości……

Jak naprawiłem zasilacz BE-QUIET B5-500W w przeciągu 20minut za jedyne 40 groszy opiszę w następnym artykule.

Autor

Tomasz

Pasjonat Elektroniki Linuxa i open source

Skomentuj

